Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ADWOKAT PRAWO KARNE WARSZAWA -pilnie potrzebny

#1

Witam ,pare dni wczesniej wyjeżdżając z parkingu zarysowałem auto ,przyszedł właściciel, ja przyznałem się do winy ,dałem dokumenty itp i po sprawie.Poszedłem do domu gdzie był alkohol oczewiscie pijemy,po 1,5 godziny przyjeżdża policja,karze dmuchać w alkomat mam 1.2 promila,zabierają mnie na krew.

Później byłem na policji bez prawka powołali biegłego który stwierdził że w czasie wypadku miałem 0,7 promila i że mam dostarczyć im prawo jazdy dobrowolnie jak nie to wejdą siła na przeszykanie domu celem odebrania prawa jazdy, nie przyznalem sie do winy i złożyłem swoje zeznania i jeszcze podałem świadka swoją żonę i ją też przesłuchali i powiedziała taką samą wersję jak ja. Złożyłem wniosek o materiały dowodowe no i sprawa trafi do prokuratury ale prawko mi wzieli.

Pracuję jako kierowca jest to moje źródło utrzymania.

PILNIE POTRZEBUJE DOBREGO ADWOKATA OD TAKICH SPRAW KARNYCH - PROSZĘ O NAMIARY
Odpowiedz
#2

Ekspertyza retrospektywna wykaże czy był pan pijany w trakcie zdarzenia. Biegły z łatwością to obliczy.
Odpowiedz
#3

Z taką sprawą to musisz wyszukać w swoim mieście adwokata który specjalizuje się właśnie w obronie kierowców którzy po alkoholu spowodowali wypadek lub kolizję. Zwykle nie ma ich wielu więc musisz dobrze poszukać, no i jeszcze wyszukać takiego co ma dobre opinie u klientów
Odpowiedz
#4

Ale adwokata to się bierze przed składaniem zeznań kolego
Odpowiedz
#5

Od karnego adwokatów jest pełno. To nie musi być nikt specjalny
Odpowiedz
#6

Także potrzebuje pilnie dobrego adwokata do spraw karnych z tego co się zorientowałem najlepsze kancelarie w Warszawie to

Adwokat Marcin Hilarowicz
dziwna kancelaria nie ma adresu na stronie ;/


Żakiewicz Adwokaci
Filtrowa 30 lok.24,

Kancelaria Adwokacka
Adwokat Rafał Biernacki
ul. Świętokrzyska 32/131
00-116 Warszawa