03-03-2019,
Witam, proszę o pomoc najlepiej jakiegoś adwokata. W ostatnim kwartale 2018r wykonałam dodatkowo nadgodziny- zgodnie z zasadami panującymi w firmie były to nadgodziny płatne (praca w dniu wolne i świąteczne oraz standardowe nadgodziny). Zgodnie z regulaminem wypłaty wynagrodzeń rozliczenie mamy kwartalne. Ani w miesiacy grudniu 2018 (kończącym 4Q 2018) ani w styczniu i lutym 2019 r nie otrzymałam wyplaty tych nadgodzin- w mc styczniu firma informowała mnie o błędzie w systemie zliczającym nadgodziny a w mc luty dział HR nie odpisał na moje zapytanie- 5 dni temu otrzymałam wynagordzenie za luty 2019. Czy mogę ubigać się o odszkodowanie za zwłokę? Jakie przepisy prawa to regulują? Nadmienie, ze jest to duża zagraniczna korporacja więc chciałabym móc posłużyć się przepisami prawa.