09-20-2018,
Dzień dobry. Proszę o podpowiedź co w takiej sytuacji można zrobić.
Budowa domu. Wynajęta firma, która podpisała umowę, że do 31 lipca wykona wszystkie prace, które na tej umowie były. Jest 20.09 owa firma nie ukończyła prac, niestety właściciel pośpieszył się i zapłacił firmie wynagrodzenie (na każdą płatność ma potwierdzenie). Firma i pracownicy nie odbierają telefonów, umówili się na tę środę, po czym nie przyjechali, ani też nie umówili się na inny dzień.
Co z tym fantem można zrobić? Jakie kroki podjąć po kolei?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedź.
Budowa domu. Wynajęta firma, która podpisała umowę, że do 31 lipca wykona wszystkie prace, które na tej umowie były. Jest 20.09 owa firma nie ukończyła prac, niestety właściciel pośpieszył się i zapłacił firmie wynagrodzenie (na każdą płatność ma potwierdzenie). Firma i pracownicy nie odbierają telefonów, umówili się na tę środę, po czym nie przyjechali, ani też nie umówili się na inny dzień.
Co z tym fantem można zrobić? Jakie kroki podjąć po kolei?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedź.